Soovitajad

Julgen soovitada – ladus teenindus ja kindel kvaliteet!

OÜ Autosõit on sõiduõppega tegelev ettevõte ja meie masinaparki kuulub pea 60 sõiduautot. Iga kahe aasta tagant lähevad meie sõidukid vahetusse ja väike iluravi poleerimiste ning pisivigade kõrvaldamisega kulub enne sõiduki tagastamist marjaks ära.  Entar on ettevõte, kelle teenusega olen rahul ja julgen soovitada seda nii era- kui ärikliendile.

Indrek Madar
OÜ Autosõit

SOOVITAN SOOJALT!

Mulle soovitati Entarit ja mina soovitan nüüd edasi, sama kindlalt ja suure südamerahuga!

 

Olin pikalt oma elu esimest autot, uunikumi staatusesse jõudnud 1971 aasta Zhiguli VAZ-2101 pikalt restaureerinud ja lõpuks lausa juppidest uuesti kokku pannud. Aga kuna nõukogude ajal tagavaraosi ei toodetud, nendeks kujunesid tehase jaoks kõlbmatud praakdetailid, mis siis vaestele autoomanikele maha parseldati. Tagavaraosade puuduses kuhjasid inimesed neid detaile halbadeks päevadeks kokku. Mõnedel on neid siiani alles ja tänu sellele sain ka mina taastatava auto originaalsust väga hästi säilitada. Kuid kui esimest suve oma uhkeid tiire Eestimaad mööda tegin, hakkasid need vanad detailid ebakõlast päris halbu hääli tegema, kuniks liiga pikad esipiduri supporti kinnituskruvid logistasid esiratta täiesti lahti. Olin sel hetkel Tartumaal kruiisimas ja hiljem võin vaid jumalt tänada, et just siin kandis. Helistasin loojuva päikese kumas Tartusse sõbrale, tema soovitas kohe Entarit. Tasakesi jõudsin Tartusse ja järgmisel päeval olid  juba tänu Entarile poldid parajaks freesitud ja kruiisimise nauding võinuks jätkata, kui Entaris poleks leitud, et veel on neid kokkuklappimatuid detaile ning sõidu ajal häirivaid helisid. Juba nõukaaegsete Zhiguli remondikodade kogemustega meistrimehed mäletasid, et see Kopikas peaks tegelikult väga vaikselt ja kenasti jooksma ja neil tekkis seal sportlik huvi see auto sellisesse konditsiooni saada.

Mõni aeg hiljem aga hakkas valede koostisosade tõttu ka mu kaunitari nahk maha kooruma ja nüüd polnud enam mitut korda vaja mõelda, kuna eelmises kohas oli ka värvikoda pankrotti läinud, aga Entaris see täiesti olemas. Mul ei tulnud hetkekski pähe kodulinnas Tallinnas hakata remondivõimalusi otsima. Palusin ka värviparandusi just Entaris teha. Kuid siinsed head inimesed on lisaks sellele, et nad inglitena mõjuvad ka täielikud fanaatikud! Kui värvikambris kuumutades selgus võimalike edasiste värvikahjustuste ulatus, võite edasi juba juuresolevaid pilte vaadata, mis siis toimuma hakkas. Taaskord oli neil soov aidata mind, kes ma olin kui kirikus peksa saanud, tuua see tõesti ilus olnud auto oma esialgsesse särasse tagasi, nüüd juba ilma pahtlikihtideta, nüüd tõesti sellisena, nagu see auto väljus 1971 aasta Togliatti autotehase värvivannist. Alustöö sai filigraanne ja täna näeb mu auto uuem ja ehedam välja, kui kunagi varem. Ja ka kunagi Tallinnas Järve teeninduses vildakalt taha keevitatud talad said uued ning täiesti loodis – lisaks värvi“parandustele“ jookseb mu auto nüüd tõesti nii, nagu Enn Kaarna mõni aeg tagasi kiitis – vaikselt ja sujuvalt. Esimene proovisõit oli juba Tähe tänavalt Tartu ringteele jõudes emotsiooniga, et selle autoga võikski sõitma jääda! Mul on tuttuus 1971 aasta Zhiguli „Made in Entar“.

 

Rahulolev

Raivo E. Tamm.

Raivo E. Tamm